SİZDEN GELEN YORUMLAR

86 Comments

  • Reply Sezgin 7 Temmuz 2021 at 21:30

    medyum lina olmasa ne yapardım hiç bilmiyorum!! çalışmaya başlamadan önce biraz tereddütlerim vardı ne yalan söylim ki… şansımı denemek istedim desem çok doğru olur ama aldığım sonuçtan aşırı derecede memnun kaldım ne yaptırdığımı söylemek istemiyorum biraz özel olarak görüyorum. umarım sizlere de şifalar verir.

  • Reply Ayten 9 Haziran 2021 at 17:28

    elife hocanın enerji şifası çalışmalarıyla birini kendime aşık ettirebilmem mümkn olur mu numarasını verebilirmisinz?

  • Reply Ege 25 Mayıs 2021 at 17:27

    komşumun kızından aşırı derecede hoşlanıyorum o da benden hoşlansın istiyorum takıntılı değilim ama bunu sağlıycak bir işlem vs varsa kesin yaptırmak isterim öneri ve yorumlarınızı bekliyorum kardeşimlerim kimsenin da hakkına girmek istemem ama hocalar yapar mı bu tarz çalışmaları

  • Reply esin gün 4 Nisan 2021 at 10:44

    ben bioenerji senası aldım elif hanımdan gerçekten on numara yani. acayip değişim oldu kesinlikle sizlerede öneririm elif hanım bu konuda oldukça frekansı yüksek ve gerçekten iyi geliyor 0541.232.23.33 burdan ararsanız ulaşırsınız kendisinin numarsı bu

  • Reply Ümran 30 Mart 2021 at 00:52

    kendimi sürekli olarak izleniyormuş gibi hissediyorum bunun nedeni musallat vs olabilir mi eyer öyleyse bundan kurtulmak için ne etmem gerkir? bana yardımcı olabilcek bir kardeşim varmıdır bu sayfada?

  • Reply Utku 28 Mart 2021 at 03:32

    bioenerji seansı yaptırmak istiyorum aklımda kuşkular var günah mı öncelikle tamamen iyi niyatlı çalışma yaptırsam yine de günaha mı girmiş oluyorum daha sonraki sorumsa elife hanımla seans yaptırp sonuç alamayan varmı ya da alamayınca ne oluyor nasıl yapcaz

    • Reply sevinç 2 Nisan 2021 at 16:24

      devam edilirse eğer bioeenrji muhakkak cevap verr. bioenrjide alamadım işe yaramadı diye birşey yokki

  • Reply Elanur 22 Mart 2021 at 14:47

    lütfen bana güvenilir gerçekten işlem yapan bir hoca önerir misiniz muska yazdırmak istiyorum çocuklarım için

    • Reply Aleyna 5 Nisan 2021 at 17:31

      kardeşim 05320663909 sedat hocanın numarasıdır allah acil şifalar versin

    • Reply Ada 12 Haziran 2021 at 14:28

      kesin olarak söyleyebilirim ki sedat hocadan yaptırdığınız işlemden sonuç alırsınız umarım faydalı olur yorumum güzel kardeşim allah acil şifalar versin

  • Reply Selin 20 Mart 2021 at 17:56

    parmaklarımda egzamam vardı sedat hocayla enerji çalışması yapana kadar bu illetten nasıl kurtulcağımı bilmiyordum gerçekten şifa oldu diyebilirim harika sonuçaldım hocama sonsuz minnetlerimi sunarım

  • Reply Muzaffer 20 Mart 2021 at 03:48

    elife hoca ellerimden kayıp giden aşkımı bana geri getirdi. Gerçekten söyleyecek tek bir söz dahi bulamıyorum harikasınız hocam. hep böyle kalın

  • Reply Aslı 14 Mart 2021 at 14:02

    ilşkimde devamlı yaşadığım sorunlardan sibel naz hocanın çalışması sayesinde bütünüyle kurtuldum bu kadar rahatlaycamı bilsem daha önce yaptırırdım. sibel naz hocaya gerçekten teşekkür ederim

  • Reply Ayten 8 Mart 2021 at 23:42

    evimizin bereketinin artması için çalışma yapmak istiyorum bu konuda daha önce yapan biri varsa bana isim önerisi verirse çok mutlu olurum teşekkürler şimdiden.

  • Reply Fevziye 1 Mart 2021 at 19:11

    girdiği ortamlarda çok değerli ve güzel olan insanları çok kıskanıyorum onlardan biri olmak istiyorum bunun için sanırsam şirinlik büyüsü yapılıyormuş birisi bana öneride bulunabilir mi işlemi kim yapar?

  • Reply Cemre 21 Şubat 2021 at 16:02

    arkadaşlar eşimle aram çok kötüydü ayrılma noktasına gelmiştik sonra internetten araştırırken elife hocayı buldum sonra arayıp derdimi anlattımda enerji çalışması yapabiliriz dedi ben de kabul ettim vallahi iyi kide etmişim ne sorun kaldı ilişkimizde ne bişi harika sonuç aldım

  • Reply Rüya 12 Şubat 2021 at 19:59

    gözüm yaklaşık 1 buçuk yıl kadar zamandır seyiriyor çok korktuğum bir olaydan sonra kalmıştı bende ama bir türlü geçmedi beyinde bir şey devamlı kası tetiklediği için oluyomuş bunun için hafize hocayla çalışma yapmak istedim bio enerji ile böyle tramva kalıntıları temizlenebiliyor diyorlardı dedikleri gibi de oldu çok başarılı bir sonuç aldım işlemin ardından günden güne azaldı 3. seansta tamamıyla ortadan kalktı diyebilirim gerçekten çok rahatladm yüzümü tekrar eskisi gibi görebilmekte harika

  • Reply Buse 11 Şubat 2021 at 11:41

    sedat hocayla işlem yaptırmak için randevu almak gerekir mi doğrudan arayarak işlem yaptırabilir miyim hemen mi oluyor tam olarak süreci anlatan olmamış pek

  • Reply Şule 10 Şubat 2021 at 14:54

    sol kolum devamlı ağrıyor doktor birşey çıkmıyor kaslarınızda bi sorun yok sinirlerde de yok diyo ama yok arkadaş kolumun ağrısını kesmediler en sonunda arştırıp buldum kendim elife hocaya gittim ve artık ağrım yok.

  • Reply Serim 9 Şubat 2021 at 13:17

    geçmişte yaşadığım tramvalardan kurtulmak onların etkisini azalmak için elife hocayla bioenerji çalması yaptık gerçekten anında fayda sağladı çalışmadan sonra bi üç gün falan aşırı yorgun hissettim böyle olması gayet normalmiş hatta çlşmnın başarılı olduğunu gösterirmiş büyük fark hissettim

  • Reply Berkin 8 Şubat 2021 at 23:52

    bioenerji çalışması yapmak günlük hayatınızı o kadar olulu etkiliyor ki bu anlatılmaz yaşanır dedikleri olayın ne olduğunu anlıyorsunuz gerçekten çalışmalarımı medyum taha demir ile gerçekleştirdim farkı hissettim gördüm pek çok isim var tabii herkezin kendi tercihi

  • Reply Hakkı 8 Şubat 2021 at 11:47

    bioenerjiye inanmak bana hep çok uzak geliyodu bir yakın arkadaşım enerjisine bakım yaptırdığında onunla dalga bile geçmiştim sonra gel sana da yaptıralım dedi ben bişi olcağını düşünmüyodum hafize hocayla çalışmamızdan sonra inancım oluştu gerçekten bu kadar etkili bir çalışma daha görmedim inanılmaz

    • Reply Aydoğan 24 Şubat 2021 at 12:07

      hafize hocayla yakın zamanda çalışan biri olarak aşırı derecde faydasını gördüğümü belirtmek istiyorum bnm gibi fayda görenleri görmekde ayrı bi güzel

  • Reply Buse 7 Şubat 2021 at 20:37

    gerçekten söylecek söz bulamıyorum ben yıllardır boyun ve baş ağrısı çekiyorum her allahın günü bu ağlardan kurtulmak için uğraşıyorum ilaçlar içiyorum kremle sürüyorum yok yok sedat hoca ile bioenerji çalışması gerçekleştirdikten sonra ağrılarım anında yok oldu düşüncesel bişi demeyin hayır öyle değil gerçekten geçti

    • Reply Asiye 16 Şubat 2021 at 17:51

      başka bi sorunum için araştırma yaparken yaşadığım başka bi soruna çözüm getirmiş olan bu yorumu gördüm vallahi aklım karıştı sanırım bende deniycem berbat bişi o ağrılar ya böyle basit bi şekilde kurtulmak mümkünse tabii ki denerim ne demek çok sağol kardeş

  • Reply Kahya 7 Şubat 2021 at 12:41

    Elife hocanın ofisi varmı varsa bilen varsa yanıtlayabilrmi işlem için yüzyüze gitmek istiyorum çok kişi şlem yaptırmış ama ben bikaç kişi tarafından dolandırıldığım için korkuyom artık ama çözmiyorum sorunlarımıda yardım istiyorum

  • Reply Ediz 6 Şubat 2021 at 12:25

    medyum arama işi çok riskli olabiliyor ben bi kez dolandırıldım bu sefer ipleri sıkı tutma kararı aldım sabah akşam okudum sonunda meyum mavlem hocayı buldum işlem yaptırdım ve sonucumuda aldım olumlu olaraktan mutluyum şu an yaşadıklarım gayet iyi ne dyim ilk dolandırılmamda bana ders olmuş olsun

  • Reply Mehmet 5 Şubat 2021 at 18:44

    arkadaşlar işlem tuttuuuuu kız arkadaşımla barıştık müjdeli haberi yazmak için girdim elife hocayla çalıştım başarılı olduk çok şükür

  • Reply Burhan 4 Şubat 2021 at 12:37

    kısmetimi açmak için bioenerji çalışması yaptırdım sedat hoca çok güzel ilgilendi işlemlerin sonuna kadar devamlı irtibatta kaldı daha sonra kendisiyle fırsat bulursam tekrar çalışmak isterim 34 yaşına geldim hala hayırlı bir eş adayı bulamamıştım bu durum içten içe beni yıprattı sonuçta zaman geçiyor ama her yaranın bir çaresi bulunuyor ben de bioenerjide buldum

  • Reply Fikret 4 Şubat 2021 at 00:55

    vücudumda morluklarla uyandım ne olduğunu anlayamadım iç kanamam var sandım acile gittim hiçbişiyiniz yok deyip beni geri yolladılar evime ama ben bi yere vurmadım uyandığımda oluştuğundan eminim bunları cinler yapıyor olabilir mi medyum mavlem diye bir isim gördüm yani bi medyumla konuşup ya da hocayla öğrenebilir miyim napsam bilemedim ne olur yardım edin ben çok korkuyorum

  • Reply Derya 3 Şubat 2021 at 14:33

    kardeşlerim sizden öneri almak için geldim baş ağrılarımı dindiremiyorum ama doktora gittiğimde de bi sorunun yok senin diyip diyip eve yolluyolar kaç tane film çekildi neler yapıldı ama yok yok ben bu ağrıları dindiremiyorum öyle stres yaptığım bişi de yok ama bu ağrı devam ettikçe ben hiçbişi yapamaz hale geldim kendimden nefret ettim cidden artık yaşayasım gelmiyor bu biyoenerji teknikleriyle böyle şeyleri iyileştirebildiklerini okudum hatta bu sitede de bi kaç kişi benzer işler yapmış sanırım medyum heval hoca biyoenerji hakkında bişilerin altında gördüm acaba çalışan var mı bu soruna çözüm getirebilir mi

  • Reply İsrafil 30 Ocak 2021 at 18:40

    İstanbul’daki evimde asla rahat edemediğim ve sürekli komşularımla sorun yaşadığım için onları başımdan defetme sebebiyle Sedat hocaya ulaştım ve bana yardım edebileceğini söyledi sağolsun kendisi. İstanbul’da yaşayan insanlar evinde ziyaret edebilirler Sedat hocamızı arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim. 0532 066 39 09 numarası budur mutlaka aramalısınız.

  • Reply Kabil 29 Ocak 2021 at 23:55

    Sedat hocadan Allah razı olsun şimdiye kadar yaşadığım tüm ağrılı rahatsızlıklarıma bioenerji sayesinde çare olabildi. Şifalanmış ihssediyorum kendimi ve uzun zaman sonra tekrardan eksik olmayan bir insan gibiyim çok şükür. Çok teşekkürler Sedat hocam.

  • Reply Atacan 28 Ocak 2021 at 03:52

    Sedat hocamızın kendisine çok teşekkür ediyorum beni binlerce dertten kurtardığı için. Yalnızca birkaç seans çalışarak mucizeler yarattık diyebilirim. Çok teşekkür ediyorum ve Allah razı olsun diyorum. Numarsını aşağıya bıraktım. Arayabilirsiniz. 532 066 39 09

    • Reply Neriman 17 Mart 2021 at 22:00

      Allah razı olsun Atacan kardeş ben sedat hocanın numarasını senden alıp aradım ve bugün işlemimden sonuç aldım çok huzurluyum

  • Reply Abdullah 27 Ocak 2021 at 01:49

    Merhaba arkadaşlar, yaşadığım motor kazasından sonra bacaklarımdan hasar büyük hasar görmüştüm ve tekerli sandalye ile yaşamıma başladım. Onlarca fizik tedavi ortopedi derken bir sonuç alamamıştık. Ne zaman Sedat hocayla tanıştım hayatım normale döndü diyebilirim. Bioenerji konusunda uzman bir isim. Birlikte yaptığımız çalışmalar doğrultusunda şu an eski halime döndüm. Varsa derdiniz sıkıntınız tavsiyedir. 0532 066 39 09

  • Reply Yadigar 24 Ocak 2021 at 19:07

    Yıllardır babamın dükkanını işletmekle uğraşıyorum ama son zamanlarda yaşanan salgın ve kötü olaylar nedeniyle iflasın eşiğine gelmiştim. Neyse ki Sedat hocayla tanıştım da bana yardım edebildi. Kendisini herkese tavsiye ederim arkadaşlar ben çok memnun kaldım ondan ve herhangi bir sorunum olduğunda yine aramak isterim. Numarasını bırakıyorum 0532 066 39 09

  • Reply Şafak 23 Ocak 2021 at 23:11

    Sedat hocamızla bioenerji çalışmaları yaptıktan sonra tekrardan spor hayatıma dönebildim Allah ondan razı olsun. Bioenerji kadar mucizevi bir şey varsa o da Sedat hocamızın kendisidir. Çok teşekkürler hocam size. 0532 066 39 09 hocamızın numarası

    • Reply İpek 27 Şubat 2021 at 23:14

      nası bi çalışma yaptınız tam olarak sonunuz neydi? sedat hocayl çalışmak için arıyormuyuz sadece anında dönüyomu?

  • Reply Kale 23 Ocak 2021 at 02:04

    Bazen gerçekten Sedat hocamız olmasaydı belki de ağrılar içinde yaşamaya devam edecektim diye korkuyorum. Bioenerji konusunda bildikleri sayesinde tekrardan ayağa kalkabildim ve düzenli olarak sporuma gidebiliyorum. Hocamızdan allah razı olsun gerçekten iyi ki var kendisi. Herkse öneriyorum aramasını 0532 066 39 09

  • Reply Özkan 21 Ocak 2021 at 02:57

    sedat hocamıza teşekkürler gerçekten oun sayesinde tüm ağrılarım acılarım yok oldu. Siz de ulaşıp bu sorunlarınıza çözüm gerirebilirsiniz bioenerji mucizesi ve sedat hocamızın bilgileri ile 0532 066 39 09 numarası bu arkadaşlar

  • Reply Serdar 20 Ocak 2021 at 01:11

    bioenerji hakkında okuduğum birçok makaleden sonra Sedat hocaya ulaşarak ondan ağrılarımı dindirebilmesi ve bana enerji vermesi için yardım istedim. O da sağolsun isteğimi hiç kırmadı ve yardım etmeyi kabul etti. Sabahları kahve içmeden ayılamayan, bir süre sonra da ortalıkta zombi gibi gezmeye devam eden ben bugünlerde kendimi oldukça iyi hissediyorum. Üzerimden büyük bir yük kalkmış da ben altında ezilmekten kurtulmuşum gibi. Allah sizden razı olsun Sedat hocam. Sizler de ulaşmak isterseniz arayın 0532 066 39 09

  • Reply Itır 18 Ocak 2021 at 20:55

    bioenerji serüvenim Sedat hocamızla tanışmamdan sonra başladı ve şükürler olsun ki başlamış diyebilirim. geçirdiğim platin ameliyatı sonrası hareketlerimin çoğu kısalmışken bioenerji ile neredeyse kendime geldim ve eskisi gibi hareket edebiliyorum. çok teşekkür ederim Sedat hocama buradan iyiki var kendisi. numarasını bırakıyorum arayıp da ulaşmak isteyen olursa diye 0532 066 39 09

  • Reply Türkan 17 Ocak 2021 at 18:12

    bioenerjide uzman olduğunu iddia eden birçok insan varken ortalıkta kimin gerçekten bildiğini yada anladığını anlayabilmek bayağı zorlaşmaya başladı. neyseki Sedat hocamız gibi bilgili ve eskiden beri işinin ehli olan biri var da piyasada insanlar rahat edebiliyor. kocam yıllardır koah hastası. bilmeyenler için koah bir akciğer hastalığı ve nefes almasını oldukça güçleştiriyor. özellikle covid19 salgını varken kocama bir şey olacağını düşünmekten uyuyamaz hale gelmiştim ama Sedat hocamızla yaptığımız seanslar sonrasında kocam da ben de rahat ettik artık güle oynaya nefes alabiliyor ve hastalığı büyük ölçüde tekdüzeye indi. 0532 066 39 09 bu numaradan ulaşabilirsiniz.

  • Reply Doğukan 16 Ocak 2021 at 17:18

    Yaşadığım kazadan sonra sol bacağım kırılmış ve platin takılma ameliyatı yapılmıştı. Aylarca evimde yatarak yürüyememiş ve soluğu Sedat hocamızda almıştım. Üzerimde uyguladığı bioenerji tedavisi sonucunda artık ben de gayet rahat bir şekilde hareket edebiliyor ve uzun zamandır ağrı çekmiyorum. Hatta kendimi öyle iyi hissediyorum ki bir süre sonra allahın izniyle askere gitmeyi bile düşünmeye başladım. Sedat hocamızın numarası 532 066 39 09 budur

  • Reply NİHAL 20 Ocak 2020 at 22:06

    GERÇEKTEN SÖYLENİLDİĞİ KADAR BİOENERJİ UZMANI ELİF HANIM HARİKA. KENDİSİNİN İSTANBUL KADIKÖYDE YANINA GİTTİM VE O KADAR GÜZEL ETKİLER ALDIM Kİ SİZLERE ANLATAMAM. GÜLER YÜZLÜ MELEK GİBİ BİR İNSAN. O KADAR ETKİLİKİ SEANSLARI RESMEN TÜM NEGATİFLİKLER İÇİMDEN AKTI GİTTİ ARKADAŞLAR. KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM SİZLERE. ARAMAK İSTEYENLERE 0541 232 23 33 BİOENERJİ UZMANI ELİF HANIMIN TELEFONUDUR

    • Reply Feryal 15 Ocak 2020 at 18:43

      ben kendim isveçte yaşıyorum. bioenerji seanslarının rahatsızlıklarıma iyi geldiğini duydum internetten araştırken elif hanıma denk geldim. o kadar tatlı dilli, sıcak kanlı biri ki anlatamam sizlere.hep arıyorum ve ayda bir kesinlikle seans istiyorum..kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar. süper bir bayan

  • Reply EFİL 6 Aralık 2019 at 17:36

    AHMET SEYİT DUMANLA BİOENERJİ ÇALIŞMASI YAPTIM O KADAR İYİ GELDİ Kİ VÜCUDUMDA FERAHLAMA OLDU VE VÜCUDUMDA İYİLEŞMELER BAŞLADI. İŞİME VE EV İŞLERİNE ZAMAN AYIRMAYA BAŞLADIM. VÜCUDUM ESKİSİNDEN DE İYİ OLDU VE DÜZELDİ. AHMET SEYİT DUMANIN ŞİFALI ELLERİ HAYATIMI DÜZELTTİ.MUTLAKA SIKINTISI OLAN AHMET SEYİT DUMANI ARAMALI DİYORUM. MUTLAKA

  • Reply ÇAĞDA 24 Kasım 2019 at 12:26

    BENİM ASTIM HASTALIĞIM VARDI AHMET SEYİT DUMAN BİOENERJİ ŞİFALARIYLA DÜZELEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİ AHMET SEYİT DUMAN İŞİNDE ÇOK BAŞARILI VE UZMAN BİR BİOENERJİ UZMANI GERÇEKTEN.AHMET SEYİT DUMANLA MUTLAKA ÇALIŞMALR YAPIN DERİM MUTLAKA. ARAMAK İSTERSENİZ 0533 233 56 90 BU NUMARADAN ARAYABİLİRSİNİZ.

    • Reply Işıl 9 Ocak 2020 at 22:12

      Bioenerji uzmanı seyit ahmet bey Antalyada şuan ama gidemeyenler için uzaktan seanslar yapabilir her bioenerji uzmanı gibi kesinlikle tavsiye ederim bende sizlere.

  • Reply benan 22 Ekim 2019 at 22:25

    benim ruhsal sıkıntılarım vardı ruhsal sıkıntılardan kurtulmam için bioenerjiste ihtiyacım olduğunu söylediler ve ahmet seyit dumanla bioenerji çalışamalrına başaldık böylelikle hayatım düzene girdi ahmet seyit duman işinde o kadar başarılı bir hoca ki kim ona gitse anında iyileşme meydana geliyor tebrik ediyorum ahmet seyit dumanı. gerçekten çok pozitif enerji yayan bir hoca ve işinde çok başarılı.

    • Reply Refika hnm 24 Ocak 2020 at 22:08

      Seyit ahmet duman ayrıca ünlü bir bioenerji uzmanı kendisi tv programlarında tanıdım ve oldukça etkilendim seans almaya karar verdim, kaç yıl oldu bilemem ama hala bomba gibi ayakta tutan tek bioenerji uzmanıdır kendisi.

  • Reply ECMEL 8 Ekim 2019 at 17:28

    ELİF HOCANIN MANEVİ GÜCÜNDEN FAYDALANMAK İSTİYORUM ELİFHANIMLA ÇALIŞMALAR YAPMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ? ELİF HANIMLA NE GİBİ ÇALIŞMALAR YAPABİLİRİM? ELİF HANIMLA KENDİMİ DÜZELTMEK İSTİYORUM VEYA ELİF HANIMLA DAHA ÖNCE BİOENERJİ ÇALIŞMASI YAPAN VAR MI?

    • Reply Leyla 22 Ocak 2020 at 19:42

      elif hanımla hem bioenerji seansları aldım hem de melek terapisi aldım. inanılmaz biri ya….. sözde değil özde bir uzman. lafla kendini abartmıyor icraatı ve seanslarıyla resmen kişide bir fark yaratıyor. benden söylemesi. gerisinde karar sizin yani. aramak istersenizde 0541 232 23 33 buradan ulaşabilirsiniz.

  • Reply DAMLA 19 Eylül 2019 at 17:48

    BİOENERJİ DALINDA UZMAN BAŞARILI BİOENERJİ UZMANI ARIYORUM ? KİMLERİ ÖNEREBİLİRSİNZ BEN İSTANBULDAN YAZIYORUM. İSTANBUL İÇİNDE OLURSA DAHA İYİ OLUR YÜZ YÜZE GÖRÜŞMEK İSTERİM ANCAK İSTANBUL DŞINDADA OLURSA UZAKTAN SEASN MÜMKÜN MÜ? UZAKTAN SEANS YAPARAKTA ÇALIŞABİLİRİZ? ÜNLÜ BİOENERJİ UZMANI KİMLER?

    • Reply Defne 24 Ocak 2020 at 12:36

      mrhaba istanbul kadıköyde elif hanım var bioenerji uzmanıdır kendisi ve oldukça iyi bir şifa gücüne sahip. kesnlikle sizede tavsiye ederim.

  • Reply birgül 3 Eylül 2019 at 21:38

    bioenerji seanslarıyla düzelmek mümkün mü? bioenerji seansı yaptırarak düzelmek istiyorum daha önce bioenerji seansı yaptıran var mı? ahmet seyit dumana bioenerji çalışmaları yaptırmak istiyorum yaptıranlar varsa daha önceden yazabilirler mi?

  • Reply DESTEGÜL 3 Ağustos 2019 at 21:52

    DOKTORA GİTTİM HİÇBİR ŞEYİN YOK DEDİ AMA VÜCUDUMDAKİ AĞRILAR SIZILAR HİÇ GEÇMİYOR. BİOENERJİ UZMANI ARIYORUM KENDİME BİOENERJİST ARIYORUM GEÇİREBİLMEK İÇİN YARDIMCI OLUR MUSUNUZ LÜTFEN? BU SIKINTININ DERMANININ BİOENERJİDE OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BENDE BUNUNİÇİN KENDİME BİOENERJİ UZMANI ARIYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLUR MUSUNUZ? ÇOK KÖTÜ RUHSAL SIKINTILARDAYIM

  • Reply cevdet 19 Haziran 2019 at 16:27

    merhabalar. ben cemile. ardahandan yazıyorum bulduğum bioenerjist hoca istanbulda oturuyor ben uzaktan seans işleminitercih ettim çünkü gitmem mümkün değildi. uzaktan seanslarımızla çok başarılı bir çalışma gerçekleştirdik elif hanımla. elif hanımın terapileri bana çok iyi geldi ve çok iyi şekilde pozitif enerji yayan birisi. çok iyi birisi aynı zamanda. kutluyorum kendisini burdan çünkü beni iyileştrdi ve kendisiyle çok başarılı çalışma gerçekleştirdik.

  • Reply candan 16 Mayıs 2019 at 23:26

    manevi şifa terapileriyle iyileşmek mümkün mü? şifa terapilerine ihityacım var bana nasıl yardımcı olursunuz? şifa uygulaması arıyorum bioenerjist arıyorum ruhsalsıkıntılarımı gidercek bioenerji uzmanı arıyorum.

  • Reply ÇİSİL 11 Nisan 2019 at 16:48

    VÜCUDUMDA KARINCALANMALAR MEVCUT DOKTORA GİTTİM BİR ŞEY ÇIKMADI BİOENERJİ TERAPİSİYLE DÜZELMEK İSTİYORUM ÖNERDİĞİNİZ BİOENERJİ HOCASI KİMLER;? YARDIMCI OLUR MUSNUZ İSTANBULDAN YAZIYORUM

  • Reply behin 26 Mart 2019 at 15:55

    merhabalar ben ceylan. ıspartadan yazıyorum ahmet seyit dumandan terapi almak istiyorum ahmet seyit dumana nasıl ulaşabilriim?

  • Reply aksu 6 Mart 2019 at 19:53

    merhabalar benim ruhsal sıkıntılarım var bu ruhsal sıkıntılarımı geçirmek için ne yapılması gerekili?bioenerjiyle uzaktan seans oluyor mu ben hoca arıyorum ama yarıdmıcı olabilir misiniz?

  • Reply açelya 12 Şubat 2019 at 15:53

    bioenerji hocası arıyorum . karşıma bu sayfa çıktı ama bioenerji hocası bulmam mümkün mü? yardımcı olabilir misiniz?

  • Reply osman 24 Ocak 2019 at 21:24

    merhabalar, bioenerji yaptırmak istiyorum ama hangi hocalara ulaşabilrim? bioenerji uygulaması uzaktan nasıl oluyor?bu mümkün mü? bana yardımcı olur musunuz?

  • Reply Hasan Güneş 18 Aralık 2017 at 14:38

    bu bioenerji tedavisi ne kadar ilginç birşey ya.Allahın bir mucizesi. yan etkisi bile yok, ağrı yok sızı yok. ve sadece şifa var. toplam 3 seans aldım. belimden şikayetim vardı. bir nedeni yok ama belimden rahat hareket edemiyordum. hastanelerdeki raporlar temiz çıktı ama belim geçmemişti. uzakten bioenerji seansı aldım ben İzmir’de yaşıyorum.burda duydum Elif hanımın adını o yüzden kendisini seçtim. Elif hanımdan ve telefondan bile garip şeyler hissettim. ellerim ayaklarım ve bel bölgemde hafif bir sıcaklık karıncalanma gibi. ne kadar tuhaf Allahın hikmeti bu başkada diyecek laf bulamadım. birde bu kadar mucizevi bir enerjiyi bizlere en iyi şekilde yansıtan Elif Hanımada başarılarının devamını diler. Allah’tan kat ve kat şifalasının artmasını niyaz ederim.

  • Reply Figen Na..( floryadan) 8 Aralık 2017 at 15:54

    Elif Hnm la bir arkadaş vasıtası ile tanıştım. kendisi seans almış ve çok faydasını görmüş anlata anlata bitiremedi.benimde mevcut rahatsızlıklarım vardı.seansları sırasında çok ilginç şeyler yaşadım.Esneme,hıçkırık ,ağlama ve gülme gibi belirtiler oldu.evet hepsini aynı anda peşpeşe aynı seansta yaşadım…Sonrasında pozitif enerji verdi bana ve bu sırada resmen bir kuvvet Elif hanım bana dokunmadığı halde beni itiyordu hissettim bunu.anlatmakla değil yaşamanız lazımki beni anlayabilesiniz. alada şoklardayım desem yeridir. Elif hnm da inanılmaz bir güç ve enerji var.Kendimi çok iyi hissediyorum.İyi ki varsın Elif hanım, gerçekten çok faydalı bir işte bulunduğunuz için sizi tebrik ediyorum.

  • Reply Çilem-beykoz 21 Kasım 2017 at 13:20

    Merhaba Elif hanım. Sizi tanımak benim ve ailem için ne kadar buyuk bir mutluluk oldu hayatımızda. Bütün şikayetlerimizden olumsuzluklarımızdan teker teker kurtulduk. Bütün negatif enerjilerden, sürekli içimizi darlayan bunaltan o durumdan bizi kurtardınız. Annemin hastalıklarının ilerlemesini durdurdunuz.anneler kutsaldır ve inanın sizde bir mucize gibi hayatımıza sihirli değnek dokundurdunuz Şu anda cok olumlu bir yönde ilerliyor. Annem ve ben hayatımız boyunca size minnetter kalacağız. Allah bu şifanızın üzerine şifa katsın.

  • Reply Derya günsel 3 Kasım 2017 at 17:47

    sedat beyle annemin tavsiye üzerine tanıştım benimde çeşitli şikayetlerim vardı 4 tane bebek kaybım oldu, Allah kimseye göstermesin.sebebi bulunamadı kanda pıhtılaşmadan başka bişey demediler 2 seansda kendimdeki değişikliği farkettim, bir müddet daha devam ettim ve sizlere diyorum ki şuan hamileyim ve herşey çok iyi. ALLAH gücünü kuvvetini artırsın insanlar sedat beyin sayesinde şifa buluyor iyiki varsın Sedat hocam

  • Reply Filiz H. 11 Ekim 2017 at 17:56

    kendim acil tıp teknisyeniyim. ambulansta görev yapıyorum ve liseden itibaren depresyon panik atak, üzüntü, keder ne arrasanız vardır. 3 ayrı terapist ve psikolog değiştirdim bende acil müdehale etmem gereken bir işte olduğumdan artık elden ayaktan çekiliyordum, çok çare aradım kendime. daha sonra tesadüfen bioenerji merkezinin sitesini gördüm.Elif hanımın seanslarıyla ayapa kalktım sanki sihirli bir değnek değdi. inanılır gibi bir şey değil bu bioenerji arkadaşlar.herkesede tavsiye ederim. sevgiler…

  • Reply Dilara 6 Ekim 2017 at 15:45

    37 yaşındayım.3,5 senedir iki göğsümdede miyomlar ve omurgamda eğirilikler vardı.beş seans aldım.3 ay sonra miyomlardan eser kalmadı, omurgamdaki eğrilikte yok oldu.teşekkürler.ve yürürken bazen oluşan baş dönmemde geçti.Elif hanım bence bu güne kadar tanıdığım en iyi manevi şifacı sizsiniz. inanılmaz bir iyileştirici enerjiniz var. Allah gücünüze güç katsın.

  • Reply Handan gürsoy 3 Ekim 2017 at 11:50

    epilepsi hastası olan kızımı ELİF hanıma götürdüm daha 3 gün geçmesine rağmen hissedilir derecede birşeyler farkettik ve gördük ve o gece epilepsi nöbeti geçirmedi nöbetsiz 1 günü dahi olmamıştır bu seanslara gidene kadar. her gece 2 nöbet geçirdiği bile olurdu kızımın. bunun yanında oldukça yürüme zorluğu çeken çocuğum Elif hanımın seansları sonrası yürümesindede gözle görülür şekilde düzelmeler oldu. uzun lafın kısası bir takım rahatsızlıkları olanlar hiç tereddüt etmeden elif hanıma gidebilirler gittiklerinde zaten görecekler Elif hanımın ne kadar gerçekçi ne kadar düzgün iyi kalpli ve işinin ehli bir bioenerji uzmanı olduğunu fark edecekler kısa zaman içerisinde yaşadıklarımı sizlere aktarmak istedim. çünkü bioenerji ve bioenerjst olan elif hanım gerçekten çok faydalı birisidir.

  • Reply Gamzeli 28 Eylül 2017 at 20:31

    inanılması güç gibi görünsede bioenerjiyle en kötü ihtimalle %80-%90 iyileşme sağlanıyor.

    • Reply Taylan 15 Ekim 2017 at 20:28

      bioenerji ilahi bir güç, bioenerji bir mucize arkadaşlar.

  • Reply Dilara 23 Eylül 2017 at 14:30

    merhaba, bende omuz Düşmesi vardı. İki omuzum arasında dengesizlik vardı. 2 seans bioenerji uygulaması aldım. düzelme sağlandı. ayrıca bel fıtığım vardı. bunun da tedavisine yönelik bioenerji uygulaması yaptık. ve gayet iyi oldu. şimdi nerede ise belimde ağrı falan kalmadı.bioenerji çok ama çok faydalıdır. burdan herkese tavsiye ederim. özellikle bioenerji uzmanı elif hanımdan destek alın lütfen.

  • Reply yağmur gürses 16 Ağustos 2017 at 23:54

    haşimato hastalığından sonra ortaya çıkmış olan halsizlik,mutsuzluk,cilt doku kuruluğu, depresyon,cilt bozukluğu,unutkanlık gibi birçok olumsuz şeyler yaşıyordum. bu günden güne psikolojimi daha da alt üst etmeye başladı ve ağrılarım halsizliklerim, sürekli evde kalma yatma isteğim hiç bitmiyordu.sedat bey ufak bir değerlendirme yaparak tüm bu sikayetlerimin yaklaşık 8 seanstan sonra bitebileceğinden bahsetti. hemen başladık uygulamaya. gözlerimi kapadım ve vücudumda karıncalanma, ısınma, ufak bir hareket hissediyordum. bembeyaz bir ışık ve vucudumdan bardaktan boşalırcasına sanki zift var o gidiyordu. daha sonra mor, lacivert sarı ve yeşil renkte ışıklar gördüm.içime hemen sonrasında öyle bir olumlu hava girdiki anlatamam. ruhumda sanki ufak ufak meltem rüzgarları esintiye çıkmış gibi.önceleri az bir yürüsem hemen yorulup otururdum. daha ilk seansta öyle bir gezintiye çıktımki saatlerce yürüdüm yorulmadım.sonraki seanslarada büyük bir istekle katıldım. ve şuan gökyüzünde bir panjurlu evde yaşıyorum sanki. sedat beye ve bu kadar güzel bir işte bulunmuş olduğu için, bizlere bioenerjinin ne kadar önemli olduğunu gösterdiği için çok ama çok teşekkür ederim.herkes bioenerjiyle tanışmalı ve kesinlikle arada bir seans almalı. ruhun temizlği, hafifliği ne aprı ne başka birşey direkt rahatlama.

  • Reply Nimet üstün 9 Ağustos 2017 at 20:42

    merhaba benim fibromilyalji, şeker hastalığı ve sayamadığım kadar farklı farklı depresyon panik atak gibi rahatsızlıklarım vardı.ingilterede olmama rağmen istanbula elif hanım için geldim. hayatım çekilmez olmuştu çünkü. boyun sırt ağrılarım herşey depresif olmam bastığım yere bahane bulmam gbi hayatım iyce çekilmez olmuştu.elif hanım oldukça pozitif biri ve ben ona o kadar çok ısındım ki anlatamam. ilk seansta çok az birşeyler hissettim, fakat bir kaç seansta kendimi bioenerjiyle yeniden başlattım sanki. ağrılarımdan eser kalmadı, moralim o kadar iyiki bunun bir tarifi yok.ben pek inanmazdım ama alternatif yöntemler buralarda oldukça fazla seçilen birşey bende kendi kültürümde bir çalışma yaptırmak istediğim için elif hanımı tercih etmiştim. iyikide gelmişim. iyiki de bioenerjiyi hayatıma sokmuşum. herkese de tavsiye ederim. özellikle benim gibi olan herkese tavsiye ediyorum arkadaşlar.

    • Reply Ahmet_kartal 14 Eylül 2017 at 17:54

      yurt dışında çok fazla tercih edilen birşey bu bioenerji. sonuçta ağrısız ameliyatsız çok iyi sonuç alınan birşey ve doğal olan bir enerji olduğundan çoğu kişi tercih ediyor. türkiyedede yeni yeni yayılmaya başladı. tabiki hastane tahlilleri önemli fakat bioenerji asla hayır denilemeyecek kadar etkili bir yöntem.

  • Reply Meltem Gülden 3 Ağustos 2017 at 19:21

    sürekli tedavi görmeme rağmen bir türlü içimden atılmayan daraltı ve bunaltının sebebini anlayamamıştım. birde alternatif yöntemleri denemek istedim. internetten araştırırken kendimede yer olarak yakın bulduğum istanbul kadıköydeki bioenerji merkezini buldum. kendim sedat beyle görüştüm ve seans aldım. daha ilk seanstan itibaren ne daraltım kaldı ne bunaltım. toplam 3 seans gittim ve herşey çok şükür düzeldi.alternatif yöntem çok faydalı ve yararlı. ne ağrı ne ilaç inanaılmaz bir ilahi şifa bu. herkese bioenerjinin ne kadarda faydalı olduğunu söylemek istyorum. antidepresanlara gerek yok arkadaşlar. ilaç içmeyin bioenerji seansına gidin.

  • Reply ayşen çakmak 23 Temmuz 2017 at 14:50

    merhaba ben izmirden ayşen. sürekli yorgunluk depresyon panik atak rahatsızlıklarım vardı.günden güne de kötü şeyler oluyordu. ilaç içmek bile bi fayda vermiyordu.hergün halsizlik, hergün hayattan tat alamama, hergün umutsuzluk, hep yatakta ömrüm geçiyordu.bitkinliğimi hiç ama hiç anlatamam. ailemin yardımıyla sedat beye getirdiler beni. izmirden istanbula geldik.sedat bey 2.seansta beni ayağa kaldırdı. top oynamaya çıktım sokağa düşünün. hayatta gülümsemekte varmış. ne güzel birşeymiş gülmek meğer. kendi isteğimle 3 seans daha aldım ve artık bomba gibiyim.bioenerji uzmanı olan sedat beye çok ama çok teşekkür ediyorum. ayrıca beni bioenerjiye zorlayan ailemede sonsuz teşekkür ederim…sevgilerimle….

  • Reply feriha gülsoy 12 Temmuz 2017 at 12:44

    bel bölgeme aniden gelen bir ağrıyla karşılaştım birgün.yıllar geçti ama bel ağrım hiç geçmedi. git gide de ağırlaşıyordu. artık yatakta yatarken bile sağdan sola dönemez haldeydim.birgün bir arkadaşım elif hanımı önerdi. kendisinin bioenerji seanslarıyla bunlardan kurtulacağımdan bahsetti.başta tereddüt ettim ama başka da çarem yoktu. güler yüzlü bir bioenerji uzmanı olan elif hanımdan inanılmaz güzel etkiler aldımç önyagrılarım kırıldı o an ve kendi isteğimle gönülden katılmak istedim çalışmaya. daha ilk seansta kendimi sağa sola çeviremezken çevirmeye başladım. 6.seans sonrası ne ağrım kaldı ne başka birşey. hemde hayata o kadar iyi bakmaya başladımki. inanılır gbi değil. hayatımın yaşam felsefesi arttı, yaşam kalitem çoğaldı. kendisine teşekkür ediyor. bu açıklamayı yapmayı yine özgür irademle yapmış olduğumu ve bundan da mutluluk duyduğumu belirtmek istiyorum.

  • Reply rumeysa özdilek 5 Temmuz 2017 at 18:02

    herkese merhaba diorum öncelikle. inanılmaz bir depresyonun ortasındayken, hayattaki herşey gözüme gözüme batarken, ruhum bile artık isyan eşiğindeyken bioenerjiyle tanıştım.daha ilk seanstan bile sedat beyin bana çok faydası oldu saolsun.iyi bir bioenerji uzmanı ve beni daha ilk seansta bile etrafımdaki renklerin farkına vardırdı. meğer ben hayatı siyah beyaz yaşıyormuşum o güne kadar. toplam 3 seans aldım ve gerçekten bu mucize gibi geldi. herkesede gönül ferahlığıyla tavsiye etmek istiyorum.

  • Reply MELEK D... 13 Haziran 2017 at 17:26

    MERHABA ÖNCELİKLE, HER GECE BAŞ AĞRISI, HER ZAMAN MİGREN, HER ZAMAN HAYATIMA AĞRILARLA DEVAM EDEN BEN ARTIK ÇİLENDEN ÇIKMIŞ VAZİYETTEYDİM. NE İĞNE NE İLAÇ FAYDA VERMEMEYE BAŞLADI ARTIK. NET BİR ŞEKİLDE ÇÖZÜMÜNÜDE BULAMAMIŞKEN İSTANBUL KADIKÖYDE SEDAT BEY’E ULAŞTIM TESADÜFEN BİR İNTERNET SİTESİNDE.KENDİSİYLE GÖRÜŞÜP RANDEVU ALDIM VE BİOENERJİ TEDAVİSİNE BAŞLADIK.DAHA İLK SEANSTA HERŞEY BİTTİ. TOPLAM 4 SEANS ALDIM VE HAYATIMDAKİ AĞRILARA NASIL SON VERDİ BU BİOENERJİ ANLATAMAM. DÜNYA VARMIŞ DİYORUM ARTIK. VE HERKESE DE BİOENERJİNİN FAYDALARINI DUYURMAK İSTİYORUM.

  • Reply mükerrem bilge İSTANBUL 1 Haziran 2017 at 20:14

    acayip stresli biriydim. yaşamdan zevk alamaz hale geldim hatta intihar etmeyi dahi düşünüyordum. git gide yüzümde bile bir solgunluk başladı, nerdeyse kendi yaşımdan 20 yaş yaşlı görünüyordum. kuzenim zorla beni bioenerji seansına götürdü elif hanımın yanına ve daha ilk seansta bile inanılmaz bir huzur geldi içime. 3.seansta herşey bitti. meğer ne kadar güzelmiş. yüzüme bir renk geldi. o kadar fark ettiki herkes. artık yeniden doğmuş gibi hayatım düzeldi. ne depresyon kaldı ne panik atak, ne ölme isteği. inanılır gibi birşey değil bu. bende elif hanımdan yardım aldım ve bana bu konuda inanılmaz ilgi ve alaka gösterdi. bana kalırsa çok iyi bir bioenerji uzmanı, beni hayata tekrar dönderdi. kendisine çok teşekkür ediyor. bioenerji gibi bir mucizeden herkesin yararlanmasını tavsiye ediyorum.

  • Reply Öykü kuru 1 Haziran 2017 at 14:38

    4 yıl önce papil ödem teşhisi konuldu 4 defa bel omiriliğinden sıvı alındı. tedaviler sonuç vermedi. bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bioenerji uzmanı Elif hanım ile tanıştım ve haziran ayında İstanbul’a gittim. Elif hanımın yaptığı manevi tedavi yani bioenerji sonucu eskisinden daha iyi bir durumdayım. Elif hanıma teşekkür ederim ve herkese tavsiye ederim.

  • Reply tülay avcı 14 Mayıs 2017 at 12:39

    merhaba, yaşında çocuk felci geçirmiştim ve sol bağacımda kısalık mevcuttu. ayrıca diğer dizimdede kemik içinde ödem vardı.bunlar yüzünden hem zor yürüyor, baston kullanıyor hemde inanılmaz acı çekiyordum.merdiven inip çıkmak benim için imkansızdı. zaman zaman düz yolda adım atarken bile düşüyordum. bir tanıdık vasıtasıyla bioenerjiyle dzelebileceğim konusu çıktı. istanbul kadıköyde bir bayan olduğunu ve bioenerji yaparak bu rahatsızlıklarımın gideceğinden bahsetti. daha önce elbette başka tedaviler almıştım ama bioenerjiyi ilk defa duyuyordum. 4 seansta artık ağrılarım azaldı,adımlarımı daha iyi atmaya başladım. 7.seans sonunda kendi başıma dolaşmaya başladım. bacağımdaki kısalıkta düzeldi. hala bu mucizevi bioenerji ve bana bu konuda yardım eden elif hanıma çok ama çok teşekkür ederim. mutluluğum tarif edilemez ve her sorunu olan için istanbul kadıköydeki bioenerji uzmanı olan elif hanımdan destek almanızı bildirmek isterim.

  • Leave a Reply